X
تبلیغات
موتور-سوار








 


 



ادامه مطلب
+ نوشته شده توسط AMIR در یکشنبه بیست و یکم شهریور 1389 و ساعت 3:25 بعد از ظهر |

موتور سیکلت آرآر

سالام دوستان...سلامی مخصوص تر به تمام بچه های پیروزی مخصوصابلوار  نیکنام ....................

امروز می خوام در باره موتور سیکلت آرآر صحبت کنیم...

بعد از سالها که همگان خیال می کردند پرونده موتور های کیپس با آخرین محصول یعنی همون زد ایکس بسته شده کاوازاکی دوباره موتور کیپس جدیدی وارد بازار کرد که آرآر نام داره...

آرآر مثل زد ایکس می مونه و فقط یک مقدار در ظاهر تغییر کرده که و رنگ بندی متنوعی داره...البته در ایران یا بهتره بگم در تهران زد ایکس پر طرف دار تره تا آرآر...

دلیل اینکه طرف دارهای کمی داره به نظر من رنگهای ماتی داره و برچسبهای زیاد باعث این شده که این موتور مثل اسباب بازیهای بچه ها بشه و طرف دار کمتری نسبط به زد ایکس داشته باشه....

خلاصه که زیاد فرقی با زد ایکس نداره و فقط ظاهر کمی تغییر کرده...ولی اکثر موتور بازها زد ایکس رو ترجیه می دن و آرآر هنوز جا نیوفتاده....ولی من قرمزش و بدم نمی آد...البته من هم زد ایکس رو ترجیه می دم...ولی کلا سلیقه ایه....

صفر این موتور 10000000تومان البته تو بازار تهران....

چند تا عکس ازش میزارم ببینید...امیدوارم خوشتون بیاد....

 

+ نوشته شده توسط AMIR در جمعه نوزدهم شهریور 1389 و ساعت 7:56 بعد از ظهر |

موتور سیکلت زد ایکس

سالام دوستان...سلامی مخصوص تر به تمام بچه های پیروزی مخصوصابلوار نیکنام...

امروز می خوام درباره افسانه موتورهای مجاز در ایران که واقا خودمم عاشقشم صحبت کنم....اسم این موتور سیکلت زد ایکس(ZX)هست که عضو خوانواده کاوازاکی سری کیپس هست که همگان فکر میکردند که این آخرین عضو سری کیپس می تونه باشه چون هم از لحاظ انجین به تکامل رسیده و هم از لحاظ ظاهر....

این موتور سیکلت 150سی سی غول ترین موتور 150 سی سی هست که از لحاظ سرعت و قدرت همه چی تمومه....

از لحاظ انجین با سوپر های کیپس تغییری نکرده و انجین سوپر کیپس هست....ولی از لحاظ ظاهری واقا کامل شده و اثلا نمیشه به سادگی از بغلش رد شد و بی اعتنا بود....              

سرعت این موتور سیکلت کمی از سوپر های کیپس کمتره چون فلاپ های بیشتری داره...سرعت این موتور سیکلت 200کیلومتر در ساعته البته 200کیلومتر مطمئن چون موتور سنگینتر شده و نگه داشتنش راحت تره...

خلاصه که هرچی از این موتور سیکلت بگم کم گفتم و به نظر من بی نظیره....

این موتور سیکلت از سری ssr در اومده و جزء سری krr شده که از لحاظ رنگ بندی هم تغییر داشته...

خلاصه که آخرشه دیگه...

صفر این موتور سیکلت 10000000تومان تا11500000تو بازار خرید و فروش میشه البته کار کردش هم زیاد هست که بستگی به سال میلادیش داره و باز هم تمیز بودنش که از5500000تا9000000تومان خرید و فروش میشه....البته اگه عشق موتور دارین و پولش رو هم دارین من این موتوره هیولا رو پیشنهاد می کنم...

عکسش رو هم می زارم تا ببینین و حالشو ببرین....

 

+ نوشته شده توسط AMIR در جمعه نوزدهم شهریور 1389 و ساعت 7:53 بعد از ظهر |

موتور سیکلت سوپر های کیپس

سالام دوستان...سلامی مخصوص تر به تمام بچه های پیروزی مخصوصا400دستگاه...

امروز می خوام درباره سوپر های کیپس صحبت کنم....

این موتور سیکلت همانند کیپس و های کیپس عضو خانواده کاوازاکی سری کیپس150سی سی هست....

انجین این موتور سیکلت به تکامل خود رسیده و در نهایت نام سوپر های کیپس روی این انجین گذاشته شده و در سری های بالا تر انجین هیچ تغییری نکرده و فقط شاسی و طرح تغییر میکنه که در مطلب بعدی در بارش صحبت میکنیم....

این موتور سیکلت از لحاظ ظاهری با های کیپس زیاد تفاوت نداره و هر کسی حتی نمی تونه این تغیرات رو بفهمه....یکی از این تغییرات چراغ جلوی این موتور سیکلته که نسبط به های کیپس تغییر داشته و بالای اون شکل ابرو درست شده و مثل های کیپس مربع شکل نیست....ولی از لحاظ انجین خیلی تغییر کرده و دارای یک انجین قدرتمند و خیلی قوی شده که در سری موتورهای 150سی سی بهترین موتور سیکلته و به جرعت میگم که قوی تر از اون وجود نداره....

بدنه این موتور سیکلت هم مثل کیپس و های کیپس از فلاپ ساخته شده که باعث سبکی این موتور سیکلت می شه....رینگ هم همانند کیپس از المیمنوم ساخته شده....ترمز جلو و عقب دیسکی و قوی هست....

درباره سرعت این موتور سیکلت باید بگم که 240 کیلومتر در ساعت و نه 240کیلومتر مجازی بلکه 240 کیلومتر در عمل اراعه میده....

در باره شتاب و قدرت این موتور سیکلت:

در 9ثانیه به سرعت 100کیلومتر می رسه و در 25 ثانیه به 200کیلومتر در ساعت میرسه که بعد اون امیدوارم زنده بمونید....

صفر این موتور سیکلت هم نایابه و دست دومش از 3500000تا6500000تو بازار خرید و فروش می شه که بستگی به تمیزیش داره و سال میلادی....

چند تا عکس ازش میزارم که امیدوارم ازش لذت ببرین....

 

+ نوشته شده توسط AMIR در جمعه نوزدهم شهریور 1389 و ساعت 2:59 قبل از ظهر |

موتور سیکلت کامکس

سالام دوستان...سلامی مخصوص تر به تمام بچه های پیروزی مخصوصا بلوار نیکنام..................

امروز می خوام درباره یکی از شاخ ترین موتور های تریل موجود در تهران که البته با اینکه مجازه بهش زیاد گیر میدن صحبت کنم....

موتور سیکلت کامکس(kmx)ساخت شرکت کاوازاکی که باز هم چیزی ساخته که رو کم می کنه...من که خودم شخصا عاشق کاوازاکی ام....این موتور سیکلت 125سی سی هست که باز هم بهش نمیخوره 125 سی سی باشه چون سرعت و شتاب فوق الاده ای داره....

این موتور سیکلت دو زمانه هست و باید بگم که اینقدر نرم و سبکه که از رو جوب هم باهاش رد شی متوجه نمی شی....لازم به زکره که بگم اگه واقا موتور سوار باشید و دست فرمون خوبی داشته باشید هیچ پلیسی نمی تونه شما رو بگیره....

این موتور سیکلت تو رده 125 سی سی های تریل جزء بهترینهاست و مطمئن باشید وقتی صحبت از کاوازاکی می شه از عالی ترین موتور ها صحبت می شه....

این موتور سیکلت هم متاسفانه قدیمی هست و صفرش تو بازار نیست....

کار کرده این موتور رو می تونید از2500000تا7000000تومان باز هم بستگی به مدل و تمیزیش بخرید...

چند تا عکس ازش هست که ببینید و حالشو ببرین....

 

+ نوشته شده توسط AMIR در جمعه نوزدهم شهریور 1389 و ساعت 2:55 قبل از ظهر |

موتور سیکلت نینجا250آر

سالام دوستان...سلامی مخصوص تر به تمام بچه های پیروزی مخصوصا بلوار نیکنام...

امروز می خوام درباره نینجا 250آر کاوازاکی صحبت کنیم....

البته باید بگم که وقتی صحبت از کاوازاکی میشه واقا دست و پام می لرزه چون عاشق موتور های ریس کاوازاکی هستم...

 حجم موتور : 249 سی سی

تعداد سیلندر : 2 - خطی

تعداد سوپاپ : 4 برای هر سیلندر

سیستم خنک کننده : روغن - رادیاتور

ضریب کمپرس : 11.6 به 1

گیربکس : 6 دنده

سایر تایر : جلو 110 عقب 130 رینگ 17 اینچ

ترمز جلو : تک دیسک 290 میلیمتر با 2 نقطه فشار دهنده

ترمز عقب : تک دیسک 220 میلیمتر با 2 نقطه فشار دهنده

ظرفیت باک : 8/4 گالن حدود 20 لیتر

رنگهای موجود : مشکی - آبی - قرمز - سبز

قیمت : حدود 4000 دلار 

دوستان با این مقدمه و ذکر مشخصات این موتور عرض می کنم که اولا این موتور مورد علاقه اینجانب میباشه . ثانیا همانطور که مطلع هستید ظاهرا با آزاد شدن موتورهای 250 سی سی نمایندگی کاوازاکی در ایران یعنی " شرکت جهانرو" در نظر دارد تا چند مدل 250 و از جمله کاواراکی نینجا 250 آر را وارد بازار ایران نماید که امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد.

طبق تحقیقاتی که من انجام دادم متوجه شدم که تعرفه واردات موتور سیکلت به کشور دقیقا معادل اتومبیلهای سواری است یعنی cbu حدود 90 درصد و ckd حدود 60 درصد مالیات و عوارض گمرکی داره و اگر این قضیه صحت داشته باشه اصولا و قاعدتا با توجه به قیمت 4000 دلاری این موتور و احتساب سود شرکت و عوارض شماره گذاری نباید حداکثر قیمتی بیش از 10 میلیون تومان در بازار ایران پیدا کنه .

ولی چون اینجا ایرانه و قرار نیست همیشه اتفاقات بر اساس عقل و منطق رخ بده شما می توانید پلاک شده این موتور را با قیمتهای نوجومی جستجو کنید !

ولی در صورتی که قیمت این موتور با واردات از مبادی قانونی و شرکتی همان حدود 10 میلیون تومان باشه اتفاق بسیار خوبی است و حداقل موجب کاهش شدید قیمت zx 150 خواهد شد . چون همانطور که میدانید zx 150 یا همان سوپر های کیپس توسط شرکت جهانرو وارد کشور نمیشه و این کار توسط افراد انجام میشه و این باعث شده موتوری که زیر 3000 دلار قیمت داره با ارقام نجومی حدود 10 میلیون تومان معامله بشه که در صورت عرضه نینجا 250 با قیمت واقعی - zx 150 هم به قیمت واقعی تر یعنی حدود 7 میلیون تومان نزدیک خواهد شد . 

 

+ نوشته شده توسط AMIR در جمعه نوزدهم شهریور 1389 و ساعت 2:53 قبل از ظهر |

موتور سیکلت پالس 220 سی سی

سالام دوستان...سلامی مخصوص تر به تمام بچه های پیروزی مخصوصا400دستگاه...

امروز می خوام یه مطلب درباره موتور سیکلت پالس که امروزه به دلیل کیفیت نسبتا خوب و قیمت مناسب در شهرمون ازش استقبال خوبی شده یه مقدار اطلاعات بدم...البته دوستانی که اطلاعات بیشتری در باره این موتور سیکلت دارن اگه لطف کنن و ارسال کنند ممنون میشیم و حتما استفاده می کنیم....

موتور سیکلت پالس 220 سی سی:

این موتور سیکلت ریس بوده و رانندگی باهاش کار هر کسی نیست...چون کنسول جلوش صابته و کنترلش سخته...

البته این موتور تغیرات دیگه ای هم داره که ترمز عقبش هم دیسکیه و موتورش هم انیزکتوره...و همون طور که از 180 سی سی تا 200 سی سی خیلی تغییر داشته 220 سی سی هم خیلی تغییر کرده...

فیلا" 1 دونه وارد ایران کردن و اونم توی نمایشگاه توی شهرکه آزمایشه که تا چند ماه آینده وارد بازار میشه...

چند تا عکس ازش گذاشتم...

 

+ نوشته شده توسط AMIR در جمعه نوزدهم شهریور 1389 و ساعت 2:38 قبل از ظهر |
Our Wheels - Red Honda CGL 125 Made in China

$1600 brand new (that's what we paid, including insurance until the end of the year, registration, the cost of the title, and a spare key here in Costa Rica) 

Our CGL 125 motorcycle is our wheels.  Made in Guangzhou, China - we love it.

+ نوشته شده توسط AMIR در جمعه نوزدهم شهریور 1389 و ساعت 2:35 قبل از ظهر |
Suzuki GS500F
Engine: 487cc, four-stroke, twin cylinder, air-cooled, DOHC
Bore Stroke: 74.0 x 56.6mm
Compression Ratio: 9.0:1
Fuel System: Mikuni BSR34SS
Lubrication: Wet Sump
Ignition: Digital/Transistorized
Transmission: 6-speed
Final Drive: #520 chain

Suzuki GS500F Dimensions:
Overall Length: 2080mm (81.9 in.)
Overall Width: 820mm (32.3 in.)
Overall Height: 1250mm (49.2 in.)
Seat Height: 790mm (31.1 in.)
Ground Clearance: 120mm (4.7 in.)
Wheelbase: 1405mm (55.3 in.)
Dry Weight: 180kg (396.8 lbs.)

Suzuki GS500F Suspension:
Suspension Front: Telescopic, oil damped
Suspension Rear: Link type, 5-way adjustable preload

Suzuki GS500F Brakes:
Brakes Front: Single hydraulic disc
Brakes Rear: Single hydraulic disc

Suzuki GS500F Tires:
Tires Front: 110/70-17
Tires Rear: 130/70-17
Fuel Tank Capacity: 20.0 liter (5.3 gal.) 19.0 liter (5.0 gal.) CA. Model
Color: Blue/White, Yellow

كلا متور هاي سوزوكي از صداي پر طنيني برخوردارن ولي شما ميتونيد اگزوزش رو با نوع مسابقه اي تعويض كنيد البته اول ببينيد كه با قوانين كانادا مغايرتي نداشته باشه
بزرگ ترين مشكل اين متور هوا خنك بودنشه كه براي متور بايك يكم نامعقوله

ولي پيشنهاد من كلاس 600 كه يك سر رو گردن بالاتره الان چند ساله كه كمپاني هاي متور سازي يه متور خوب زير 600 سي سي توليد نكردن اگر نگران قيمت متوري ميتوني يك متور مدل سال هاي قبل رو بگيري كه تا اونجايي كه اطلاع دارم افت قيمت زيادي دارن
البته سواري با يك متور 600 سي سي كامل متفاوته و فكر ميكنم احتياج به گواهي نامه جدا داشته باشه
كلا تمام متورهاي كلاس 600 مترو هاي خيلي خوبي هستند و هر كدم رو بگيريد ضرر نمي كنيد



اين متور يكي از بهترن ها در كلاس خودشه و ارزش خريد رو داره

Suzuki GSX-R600 MSRP: $8,899.00
Engine: 599cc,4-stroke,four-cylinder, liquid-cooled, DOHC, 16-valve
Bore Stroke: 67.0 x 42.5mm
Compression Ratio:12.5:1
Fuel System: Fuel Injection
Lubrication: Wet Sump
Ignition: Digital/transistorized
Transmission: 6-speed, constant mesh
Final Drive: #525 chain
Overall Length: 2040mm (80.3 in.)
Overall Width: 715mm (28.1 in.)
Overall Height:1125mm 44.7 in.)
Seat Height: 810mm (31.9 in.)
Ground Clearance: 130mm (5.1 in.)
Wheelbase: 1400mm (55.1 in.)
Dry Weight: 161 kg (354 lbs) CA Spec: 162 kg (357 lbs.)
Suspension Front: Cartridge-type, coil spring, fully adjustable spring preload, rebound and compression damping
Suspension Rear: Link-type, gas/oil damped, fully adjustable spring preload, compression and rebound damping
Brakes Front: Dual hydraulic disc
Brakes Rear: Single hydraulic disc
Tires Front: 120/70-ZR-17
Tires Rear: 180/55-ZR-17
Fuel Tank Capacity: 16.5 liter (4.4 gal.) CA Model: 15.5 liter (4.1 gal.)
Color: Blue/White, Red/White, Black/Matte Black, Blue/Black
+ نوشته شده توسط AMIR در جمعه نوزدهم شهریور 1389 و ساعت 2:20 قبل از ظهر |

Icon142 بزرگ ترین موتورسیکلت جهان به اندازه یک اتوبوس!! (+عکس)


بزرگترین موتورسیکلت جهان با استفاده از جالب ترین ابتکارات و خلاقیت ها در طراحی و ساخت سازه های پیچیده ی فلزی، ساخته شد. این موتور سیکلت عظیم الجثه حدود نه متر طول و هشت متر ارتفاع دارد و جالب است بدانید وزن آن معادل وزن یک اتوبوس است! در صورتی که این موتور سیکلت از روی یک خودرو عبور کند، عملا چیزی از آن باقی نمی ماند.

Resigzed Image


"آری باو من" استرالیایی مبتکری است که این موتور سیکلت را طراحی کرده و برای راه اندازی آن از موتور کامیون دیزلی استفاده کرده است. بدین ترتیب، قدرتی قابل توجه به آن داده است.

هر یک از چرخ های این ابر موتور سیکلت یک متر عرض داشته و بدین ترتیب سامانه ی حرکتی آن به هنگام حرکت بر روی زمین تعادل کاملی خواهد داشت. این چرخ ها مربوط به یک جرثقیل عظیم کاترپیلار 80 تنی است که هر کدام 3 متر ارتفاع دارند.


Resigzed Image


وزن این موتورسیکلت 6/13 تن بوده که معادل وزن حدود 10 خودرو یا یک اتوبوس است. این سازه ی موتوری جدید در نمایشگاه موتوری ملبورن به نمایش گذاشته شد.

Resigzed Image


این مبتکر استرالیایی مدت سه سال را برای ساخت آن صرف کرده و در این پروژه از همکاری گروهی از مهندسان و طراحان نیز استفاده کرده است.

منبع: tabnak.ir
+ نوشته شده توسط AMIR در پنجشنبه هجدهم شهریور 1389 و ساعت 1:57 بعد از ظهر |
هارلی دیویدسون سال 2020



گاهی اوقات طراحان وسایل نقلیه پای خود را از طراحی و رندرینگ‌های خودروها فراتر گذاشته و مدل‌های آینده موتورسیکلت‌سازان را نیز پیش‌بینی می‌کنند.

هارلی دیویدسون یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین موتورسیکلت‌سازان دنیاست که علاقه‌مندان بسیاری نیز دارد. یکی از این علاقه‌مندان چندی پیش مدل سال 2020 این کمپانی را پیش‌بینی کرده است که از تکنولوژی‌های منحصر‌به‌فردی بهره می‌برد.

به نظر طراح بهتر است که کمپانی هارلی دیویدسون، باید پیشرانه‌های موتورسیکلت‌هایش را از V شکل و خنک‌شونده به وسیله هوا به پیشرانه‌های کم حجم‌تر و کوچک‌تر خنک‌شونده به وسیله مایع تغییر دهد و طراح در موتورسیکلت طراحی شده توسط خود از همین پیشرانه‌های بهره گرفته است.

بدنه این هارلی دیویدسون از طراحی ویژه‌ای بهره می‌برد. در اطراف پیشرانه به منظور سریع‌‌تر خنک شدن هیچ پنلی نصب نشده است و بدنه باریک آن باعث افزایش آیرودینامیک شده است. تمام پنل‌های اضافه‌ای که در موتورسیکلت‌های امروزی مشاهده می‌شود در این کانسپت حذف شد تا وزن بدنه تا جای ممکن کاهش یابد، همچنین نحوه نصب پیشرانه باعث کاهش مرکز ثقل و پایداری بهتر شده است.

یکی از تکنولوژی‌های منحصر‌به‌فرد این موتورسیکلت، چراغ‌های LED هستند که درون بدنه تعبیه شده‌اند و به هنگام خاموش بودن گویی جزئی از بدنه هستند و این طور به نظر می‌رسد که هیچ چراغی ندارد.
+ نوشته شده توسط AMIR در پنجشنبه هجدهم شهریور 1389 و ساعت 1:51 بعد از ظهر |

پیش فرض متور سیکلت سنگین..

   
+ نوشته شده توسط AMIR در پنجشنبه هجدهم شهریور 1389 و ساعت 1:47 بعد از ظهر |
موتورجدید دینامیک هندا۱۰۰۰


موتور  1000 - 1 --- عکس زیبا و با کیفیت از موتور جدید دینامیک هندا 1000  - 
Honda CBR 1000 RR 2009 - ِDynamic
+ نوشته شده توسط AMIR در پنجشنبه هجدهم شهریور 1389 و ساعت 1:33 بعد از ظهر |

سلام دوستان...سلامی مخصوص تر به تمام بچه های پیروزی مخصوصابچه های نیکنام...

 

امروز می خوام درباره آپاچی 180سی سی صحبت کنم که خیلی وقته وارد بازار های تهران شلوغ پلوغمون شده...

حقیقتا من زیاد از آپاچی خوشم نمی اد....خودمم هندا سی جی ال۱۲۵ دارم ولی خوب سلیقه ایه دیگه...

آپاچی 180 سی سی موتور خیلی سبک و نرم و قوی هست که امروزه خیلی زیاد شده...

قیمت این موتور سیکلت 2200هست...البته در تهران....

عکس های قشنگی ازش تهیه کردم برای شما دوستان عزیزم....

برای دیدن عکس ها توی ادامه مطلب برین....

+ نوشته شده توسط AMIR در سه شنبه شانزدهم شهریور 1389 و ساعت 12:7 بعد از ظهر |

چنتا خبر جدید براتون آماده کردم :

 

 

۱ ) همون طور که ممکنه بیشتر شما ممکنه بدونین تولید هندا ویو ۱۲۵ سی سی که چند سالی بود توسط خط تولیدیش تو تیزرو ساخته میشد حدود چند ماهی هست که جمع شده و این باعث شده این موتور که قبلا با قیمت حدود ۱ میلیون و ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار تومان فروخته میشد در بعضی جاها به قیمت ۳ میلیون و چند صد تومن فروخته بشه که واقعا واقعا خیلی خریدش زور داره ! ضمنا موتور ایکس سی دی ۱۲۵ سی سی  هندا هم که اونهم با ویو تولید میشد نیز از دور تولید خارج شده و تا حدی که دیگه صفرش هم گیر نمیاد .

 

 

۲) موتور های هیوسانگ ۲۵۰ سی سی ریسی که ساخت کره هستند و پلاک هم شده اند وارد بازار شده اند این موتورها از همون خانواده هیوسانگ که دارای موتورهای تریل هستند بوده و میتوان انتظار داشت کیفیت خوبی هم داشته باشند البته قیمت بسیار بالایی دارند و تقریبا معادل قیمت خرید اتومبیلی مثل پراید هستند !!! و این نشون میده که این موتورها نمیتونن خیلی بازار خوبی برای خودشون تو ایران دست و پا کنند چون هر کسی قادر به خریدشون نیست .

 

 

۳)بنا به گفته ای غیر رسمی قراره که خط تولید پالس ۱۸۰ معمولی (چراغ گرد) به زودی جمع شده و تمرکز تولید روی مدل های جدید باجاج نظیر ۲۰۰ و ۲۲۰ بشه . هر چند به نظر من این مدل ۱۸۰ معمولی چون کم خرجه میتونست حالا حالاها تولید بشه و بازار خوبی هم داشته باشه . البته هنوز رسما اعلام نشده و در صورت اعلام رسمی به اطلاعتون خواهم رساند

 

فعلا همین

+ نوشته شده توسط AMIR در سه شنبه شانزدهم شهریور 1389 و ساعت 11:34 قبل از ظهر |


Powered By
BLOGFA.COM